Meet the Business Boomers
Twee al wat krassere knarren? Kan best zijn, maar nog jeugdig van geest en wees maar zeker: we weten waar we het over hebben. Als Business Boomers hebben we al heel wat watertjes doorzwommen en kunnen we ook jouw horecabusiness naar een hoger niveau tillen, doen herleven of uit de startblokken doen knallen.
Meer dan enkel consultancy
Uiteraard geven we je bij Business Boomers het nodige advies, maar we laten je niet los. We ondersteunen je ook effectief in de praktijk. Zo helpen we je op weg naar een succesvolle horeczaak.
Massa’s praktijkervaring
Met meer dan 40 jaar en 20 jaar praktijkervaring en aan het roer te staan van meerdere ondernemingen in de horeca en daarbuiten, weten we waarover we spreken. Daar pluk jij de vruchten van.
Combo van operationele kennis en creativiteit
Operationele kennis en een complete blik op alle tools combineren we met de nodige creativiteit en nieuwe trends. Op die manier laten we ook jouw zaak of meerdere zaken scoren.
2 partners, een heel ondersteunend netwerk
Het Business Boomer Ecosysteem
Een waaier aan tools
Bij Business Boomer maken we gebruik van heel wat (betaalbare) tools die hun net al bewezen hebben en voor meer rendement zorgen.
Een stevig netwerk
In het netwerk van de Business Boomers zit vast wel een contact dat voor de nodige ondersteuning kan zorgen of weet waar info te halen valt.
Heel wat partners
Betrouwbare en professionele partners zorgen voor gespecialiseerde input, terwijl de Business Boomers alles filteren en doorvertalen in pasklare oplossingen.
Een dreamteam
Een naadloos samenwerkend team garandeert een optimale ondersteuning.
over de boomers
Probeer maar te volgen
Frank De Meulder

Frank De Meulder, dat is meer dan 40 jaar horeca-ervaring. Als general manager van een uit de kluiten gewassen horecagroep in Antwerpen kwam hij in contact met alle aspecten van het runnen van horecazaken. De voorbije jaren is hij de drijvende kracht achter het flink groeiende horeca management platform Growzer. Een waardevolle tool voor elke horecaondernemer. Frank combineert visie, creativiteit en operationele kennis tot een uitzonderlijke blend. Niet voor niets komen heel wat horecaondernemers bij hem ten rade voor er een concept gelanceerd wordt.
Kevin Stickens

Kevin Stickens, dat is een brok creativiteit die al jaren thuis is in de horeca. Reken op unieke ideeën, socials die doel raken en alle mogelijke ondersteuning om een horecazaak succesvol in de markt te zetten. Maar ook zakelijk wist hij eerder al een payrollkantoor uit de grond te stampen in de hospitalitysector, dacht hij al mee met heel wat horecaondernemingen en zette hij met Make it Sticky zijn eigen communicatiebureau neer. De ideale aanvulling op de operationele kennis van de andere boomer.